دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

با سوپرایژ ویژه امشب همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید و فوق العاده دلنشین دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم با صدای بسیار زیبای مهراد جم با عنوان دیدی با دو کیفیت برتر {128 , 320} همراه با تکست ترانه و پخش آنلاین

Mehraad Jam – Didi » New Download Song » With In 320 And 128 Quality Free Links In Musicw

مهراد جم دیدی Download

دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

متن آهنگ دیدی مهراد جم

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

تو یکم حوصله کن بده من دلتو شدم عاشق تو

من میمونم میدونی کاش توام بتونی پیش من بمونی

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم

هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

دیدی گفتم جون دو تامون

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

که هست دلم پیشه دلت

دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره

دیدی گفتم جون دو تامون

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

musicw 4 دانلود آهنگ مهراد جم دیدی

که هست دلم پیشه دلت

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

قدم هام شونه به شونه با تو

نمیتونه بگیره کسی جاتو

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

تا ابد میمونی تو تو قلبم

غمت نباشه من خودم هستم تا آخرش با تو

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

فقط اخماتو وا کن

دیدی دیدی گفتم بی تو یه درد مال هم میشم

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

هوا که سرد مال من میشی صبر کن یه ذره

دیدی گفتم جون دو تامون

⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜

چقدر دنیا اینجوری خوبه برامون

که هست دلم پیشه دلت

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

مهراد جم دیدی Download