دانلود آهنگ شاهین بنان اقیانوس

به سایت موزیک وی خوش آمدید / دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای هنرمند خوش صدا شاهین بنان { چشمات مث اقیانوسه منم یه فانوس که مات نگاهت میمونه } به نام اقیانوس با کیفیت 128 و 320 همراه با متن و پخش آنلاین

ترانه : مهدی هریجی / موزیک : شاهین بنان / تنظیم : مصطفی مومنی

Shahin Banan – Oghyanoos » New Download Song » With In 320 And 128 Quality Free Links In Musicw

دانلود آهنگ شاهین بنان اقیانوس

متن آهنگ اقیانوس شاهین بنان

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

چشمات مثل اقیانوس منم یه فانوس که
مات تو نگاهت میمونه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
چشمات مثل آرامش و رنج تو چشات نقش یه گنج
منو به تو میرسونه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
مثل تو واسه ی دنیا یه دونه بسه
مثل من واسه تو یه دیوونه بشه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
چقدر خوبه اینقدر عاشقتم
چه خوبه وقتی تو هستی بارون بزنه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
دلم هی با تو به خیابون بزنه
چه خوبه انقدر عاشقتم
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
مثل تو واسه دنیا یدونه بسه
مثل من واسه تو یه دیوونه بشه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
چقدر خوبه اینقدر عاشقتم
چه خوبه وقتی تو هستی بارون بزنه
musicw 3 دانلود آهنگ شاهین بنان اقیانوس
دلم هی با تو به خیابون بزنه
چه خوبه انقدر عاشقتم
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
بی تو صبح بی خورشیدم
چشماتو که دیدم
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
دنیا قشنگتر شد واسم
بی تو شب بی ماه و ستارم
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
شب به شب باشی کنارم
دیگه غصه ای ندارم
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
مثل تو واسه ی دنیا یه دونه بسه
مثل من واسه تو یه دیوونه بشه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
چقدر خوبه اینقدر عاشقتم
چه خوبه وقتی تو هستی بارون بزنه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
دلم هی با تو به خیابون بزنه
چه خوبه انقدر عاشقتم

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

شاهین بنان اقیانوس DOWNLOAD