دانلود آهنگ دانوش دوری

به سایت موزیک وی خوش آمدید همراه ما باشید با دانلود آهنگ جدید بسیار زیبا و دلنشین با صدای خواننده محبوب دانوش عزیز به نام "دوری" با بهترین کیفیت و تکست ترانه {128 و 320 mp3}

ترانه : طاها یوسفی / موزیک : دانوش / تنظیم : مسعود جهانی

Danoosh – Doori » New Download Song » With In 320 And 128 Quality Free Links In Musicw

دانلود آهنگ دانوش دوری

متن آهنگ دوری دانوش

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

دوری دوری ازم حرفامو چجوری بگم وقتی نیستی زندگیم هیچه
کی مث من عاشقت میشه
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
اصلا کوتاه نمیای با من تو راه نمیای یهو ورق این عشق برگشت
وقتی همه چی داشت خوب میگذشت
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
دستم میره رو شمارت روزی صد بار ببین یکی دو تا نیست که آخه دردام
بذار آروم بشم دست از سرم بردار که بد میشه حال من
⇝lılı ♭♩♪🎶♪♩♭ lılı⇜
یادت نمیاد اون روزو زیر بارون خندیدی گفتی که دلم پیشت جا موند
حالا من موندم زیر نور خیابون نشو بیخیال من

───| ◆♩♪♬♫♬♭♩♫♪◆ |───

دانوش دوری